quinta-feira, 24 de janeiro de 2008

Mary Poppins - Supercalifragilisticexpialidocious



Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Supercalifragilisticexpialidocious!
Even though the sound of it
Is something quite atrocious
If you say it loud enough
You'll always sound precocious
Supercalifragilisticexpialidocious!

Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Because I was afraid to speak
When I was just a lad
My father gave me nose a tweak
And told me I was bad
But then one day I learned a word
That saved me aching nose
The biggest word I ever heard
And this is how it goes:

Oh, supercalifragilisticexpialidocious!
Even though the sound of it
Is something quite atrocious
If you say it loud enough
You'll always sound precocious
Supercalifragilisticexpialidocious!

Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay
So when the cat has got your tongue
There's no need for dismay
Just summon up this word
And then you've got a lot to say
But better use it carefully
Or it may change your life
One night I said it to me girl
And now me girl's my wife!

She's supercalifragilisticexpialidocious!
Supercalifragilisticexpialidocious
Supercalifragilisticexpialidocious
Supercalifragilisticexpialidocious!

Um comentário:

Anônimo disse...

Obrigado mais uma vez por me recordares a minha infância.
Acho que tanto esta como a música anterior fazem parte do imaginário de todos. São filmes e músicas que nos fazem sonhar, que nos relembram dos tempos em que eramos só por ouvir estas músicas, só porque o sol brilhava.
Perguntei várias vezes porque é que quando crescemos perdemos a capacidade de ficarmos felizes com coisas simples, de nos sentirmos bem só porque sim. Houve um amigo uma vez que me disse que não perdemos essa capacidade, apenas nos esquecemos dela, mas que com um pouco de treino voltamos a adquiri-la.
Mil obrigados por nos ajudares a voltar a ter a capacidade de ser feliz só porque sim.
Mil beijos da Lafi